Marka Mimarlığın Kökenleri Pdf İndir – YEM YAYINLARI Pdf İndir





Pdf Kitap İndir, Marka Mimarlığın Kökenleri Pdf İndir – YEM YAYINLARI Pdf İndir Pdf Kitap İndir

Marka Mimarlığın Kökenleri Pdf İndir – YEM YAYINLARI Pdf İndir Ücretsiz PDF İndir Google Drive İndirme Linki


Marka Mimarlığın Kökenleri Pdf İndir – YEM YAYINLARI Pdf İndir PDF Yandex Disk İndirme Linki


Marka Mimarlığın Kökenleri Pdf İndir – YEM YAYINLARI Pdf İndir PDF Alternatif İndirme Linki



Marka Mimarlığın Kökenleri Pdf İndir

Marka Mimarlığın Kökenleri Kitabı Hakkında Bilgiler

Marka Mimarlığın Kökenleri Kitabı YEM YAYINLARI çıkarmış olduğu Marka Mimarlığın Kökenleri Kitabını PDF İndirMarka Mimarlığın Kökenleri 20.04.2021 Pdf İndir

Marka Mimarlığın Kökenleri PDF indirmek istiyorsanız doğru yerdesiniz! Aşağıdaki bağlantıdan Marka Mimarlığın Kökenleri kitabının ücretsiz pdf dosyasını indirebilirsiniz.

Siz değerli öğrenci kardeşlerimiz için Marka Mimarlığın Kökenleri Kitabının PDF Dosyasını aşağıda indirme bağlantısına ekledik. YEM YAYINLARI ait olan Marka Mimarlığın Kökenleri kitabını aşağıdaki bağlantıdan rahatlıkla indirip kullanabilirsiniz.

Marka Mimarlığın Kökenleri Kitabı Hakkında Daha Fazla Bilgiler

Marka Mimarlığın Kökenleri Kitabı 20.04.2021 tarihinde Tuğba Cestel tarafından yazılıp YEM YAYINLARI tarafından basılmıştır. Marka Mimarlığın Kökenleri kitabında toplamda 176 sayfa bulunmaktadır. Sizler için Marka Mimarlığın Kökenleri kitabının PDF indirme bağlantısını aşağıya ekledik. Kolay bir şekilde indirip kullanabilirsiniz.

Marka Mimarlığın Kökenleri Kitabı Özeti – Marka Mimarlığın Kökenleri Kitabı Açıklaması

Y. Mimar Tuğba Cestel’in 1960 sonrası sanatın “marka mimarlık” ve “star architect / yıldız mimar” gibi olguların ortaya çıkışına etkisini irdelediği Marka Mimarlığın Kökenleri adlı kitabı YEM Yayın’dan çıktı.
 
Tuğba Cestel, uzun yıllar içinde bulunduğu mimari proje üretimlerinin düşünsel bir aktivite alanından ziyade serbest piyasa ortamına göre biçimlendiği ve hızlı süreç beklentileriyle yapıların çevrelerinden kopuk birer tekil nesne olarak tasarlandığı düşüncesiyle mimarlık pratiğini sorgulamaya yönelen bir mimar. Bu amaçla başladığı araştırmasını, 20. yüzyıl mimarlığının kökenlerini incelemek ve değişimini gözlemlemek üzerine kuran Cestel, 1960 sonrası mimarlığın, kavramsal sanatla birlikteliğini ve kültürel konumundaki değişimlerini Marka Mimarlığın Kökenleri’nde ortaya koyuyor.
 
Tuğba Cestel’in, Beuys, Warhol gibi sanatçıların; Deleuze, Foucault ve Baudrillard gibi kuramcıların; Gehry, Koolhaas, Herzog & de Meuron, Zumthor, Rossi, Bofill, Libeskind gibi mimarların çalışmaları, yorumları, yapıları üzerinden bir okuma yaparak, örnekler vererek incelediği bu döneme ilişkin görüşleri özetle şöyle:
 
“…Foster’ın ifadesiyle, ‘Yeni Art Nouveau’ olan ‘kavramsal mimarlık’ın, bir tepki olarak doğan kavramsal sanatı sömürerek ondan yeni bir mimarlık miti yarattığı söylenebilir. Görsel kültürün hâkim olduğu kavramsal mimarlıkta imge, metin üzerinden izleyiciye aktarılmaya başlanır. Örneğin Zumthor, binalarında Beuys’un tinsel biçimini yansıtırken Herzog & de Meuron, Pop Art’ın öncüsü Warhol’un temsilciliğine ulaşır. İlk bakışta Warhol ve Beuys’un sanatları birbirlerine karşıt gibi durur. Çünkü Warhol güzelliğin temelini serbest piyasada arayarak dünyevi ve maddi konumuna ulaşır. Beuys ise güzelliğin kaynağını tanrısal olarak görerek ruhani ve manevi durumlara önem verir. Beuys ve Warhol’un sanatlarındaki ortak yön ise izleyici kitlesi üzerindeki izlenime öncelik vermeleridir. Her ikisi de olabildiğince çok insanın duygulanımlarını ele geçirerek görünür olurlar. Popülerlik durumunu ortaya çıkaran bu özellik, mimarlıkta markalaşma sürecinin de anahtarıdır. Kısaca Warhol ve Beuys, Zumthor ve Herzog& de Meuron, biri piyasa, diğeri tinsellik; izleyicilerinin arzuları, zaafları ve inançlarıyla temsiliyete giderek çevrelerinde simgesel bir hegemonya kurarlar…”

Marka Mimarlığın Kökenleri Pdf İndir – YEM YAYINLARI Pdf İndir İçin Telif Hakkı ve benzeri durumlar için bizlerle mailden iletişime geçebilirsiniz.



(Görsele tıklayarak kolaylıkla bizlere mail atabilirsiniz.)

Kitap Adı: Marka Mimarlığın Kökenleri

Yayınevi / Marka: YEM YAYINLARI

Yazar: Tuğba Cestel

Basım Tarihi: 20.04.2021

Sayfa Sayısı: 176

Marka Mimarlığın Kökenleri Kitabı İndirme Linkleri – Marka Mimarlığın Kökenleri İndir

Marka Mimarlığın Kökenleri Kitabının indirme en güncel indirme linklerini sizler için aşağıda derledik. Marka Mimarlığın Kökenleri Pdf İndirmek için aşağıdaki indirme linklerini kullanabilirsiniz. Lütfen indirme linkleri çalışmıyor ise bizlere yorumlar kısmından yazın. Kırık linkler her saat başı düzeltilmektedir.

Marka Mimarlığın Kökenleri PDF Google Drive İndirme Linki

Marka Mimarlığın Kökenleri PDF Yandex Disk İndirme Linki

Marka Mimarlığın Kökenleri PDF Alternatif İndirme Linki

Y. Mimar Tuğba Cestel’in 1960 sonrası sanatın “marka mimarlık” ve “star architect / yıldız mimar” gibi olguların ortaya çıkışına etkisini irdelediği Marka Mimarlığın Kökenleri adlı kitabı YEM Yayın’dan çıktı.
 
Tuğba Cestel, uzun yıllar içinde bulunduğu mimari proje üretimlerinin düşünsel bir aktivite alanından ziyade serbest piyasa ortamına göre biçimlendiği ve hızlı süreç beklentileriyle yapıların çevrelerinden kopuk birer tekil nesne olarak tasarlandığı düşüncesiyle mimarlık pratiğini sorgulamaya yönelen bir mimar. Bu amaçla başladığı araştırmasını, 20. yüzyıl mimarlığının kökenlerini incelemek ve değişimini gözlemlemek üzerine kuran Cestel, 1960 sonrası mimarlığın, kavramsal sanatla birlikteliğini ve kültürel konumundaki değişimlerini Marka Mimarlığın Kökenleri’nde ortaya koyuyor.
 
Tuğba Cestel’in, Beuys, Warhol gibi sanatçıların; Deleuze, Foucault ve Baudrillard gibi kuramcıların; Gehry, Koolhaas, Herzog & de Meuron, Zumthor, Rossi, Bofill, Libeskind gibi mimarların çalışmaları, yorumları, yapıları üzerinden bir okuma yaparak, örnekler vererek incelediği bu döneme ilişkin görüşleri özetle şöyle:
 
“…Foster’ın ifadesiyle, ‘Yeni Art Nouveau’ olan ‘kavramsal mimarlık’ın, bir tepki olarak doğan kavramsal sanatı sömürerek ondan yeni bir mimarlık miti yarattığı söylenebilir. Görsel kültürün hâkim olduğu kavramsal mimarlıkta imge, metin üzerinden izleyiciye aktarılmaya başlanır. Örneğin Zumthor, binalarında Beuys’un tinsel biçimini yansıtırken Herzog & de Meuron, Pop Art’ın öncüsü Warhol’un temsilciliğine ulaşır. İlk bakışta Warhol ve Beuys’un sanatları birbirlerine karşıt gibi durur. Çünkü Warhol güzelliğin temelini serbest piyasada arayarak dünyevi ve maddi konumuna ulaşır. Beuys ise güzelliğin kaynağını tanrısal olarak görerek ruhani ve manevi durumlara önem verir. Beuys ve Warhol’un sanatlarındaki ortak yön ise izleyici kitlesi üzerindeki izlenime öncelik vermeleridir. Her ikisi de olabildiğince çok insanın duygulanımlarını ele geçirerek görünür olurlar. Popülerlik durumunu ortaya çıkaran bu özellik, mimarlıkta markalaşma sürecinin de anahtarıdır. Kısaca Warhol ve Beuys, Zumthor ve Herzog& de Meuron, biri piyasa, diğeri tinsellik; izleyicilerinin arzuları, zaafları ve inançlarıyla temsiliyete giderek çevrelerinde simgesel bir hegemonya kurarlar…”

DENEDİĞİNİZ LİNK ÇALIŞMIYORSA LÜTFEN FARKLI BİR LİNKTEN İNDİRMEYİ DENEYİN. PDF İNDİRMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ GÖRSELE TIKLAYINIZ EĞER YUKARIDAKİ LİNK ÇALIŞMIYORSA LÜTFEN AŞAĞIDAKİ ALTERNATİF LİNKTEN İNDİRİN EĞER YUKARIDAKİ ALTERNATİF 2 LİNK ÇALIŞMIYORSA LÜTFEN AŞAĞIDAKİ ALTERNATİF LİNKT 3 DEN İNDİRİN EĞER YUKARIDAKİ ALTERNATİF 3 LİNK ÇALIŞMIYORSA LÜTFEN AŞAĞIDAKİ ALTERNATİF LİNKT 4 DEN İNDİRİN İndirme linkleri sürekli olarak güncellenmektedir. Eğer bulunduğunuz saatte linkler çalışmıyor ise 1 saat sonra tekrardan deneyiniz eğer sorun devam ederse yorum olarak bize bildiriniz. Ortalama 10 dakika içerisinde güncellenerek tarafınıza bilgilendirme yapılır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizimbahis Giriş